Scenki biznesowe – problematyka do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na kursie Trening Interpersonalny i Gry Eksperymentalne akceptuje się nizej wymienione tezy do superwizji końcowej:

  • zabawa zespołowa : „Etos człowieka w kontekście przemian ustrojowo gospodarczych Polski na podstawie filmu „Edi” Piotra Trzskalskiego” i „Komunikacja czy manipulacja w mediach. Wybrane aspekty socjologiczne i psychologiczne”
  • gra językowa : „Mowa ciała jako narzędzie we współczesnej komunikacji perswazyjnej” i „Postać kobiety w mitologi słowiańskiej”
  • gra strategiczna : „Pieśń maryjna jej funkcje” oraz Terapeutyczne Gry Strategiczne oraz „Czynniki lokalizacji miast na Lubelszczyźnie”
  • symulacja edukacyjna : „Współczesne oblicze feminizmu w Wysokich Obcasach. Sposoby budowania wizerunku kobiety” oraz „”A jakby tak trocę zboczyć to co?” Homoedyzm postaci literackich w twórczości Witolda Gombrowicza na współczesnym jej tle twórczości obserwowanych prozaików polskich”
  • gra słownikowa : „Globalne problemy Afryki. Medioznawcze badanie zjawiska.” i „Kobieta w rodzinie muzułmańskiej”
  • symulacja zespołowa : „Negatywny wpływ reklam telewizyjnych na podstawę oraz słowną twórczość dzieci i młodzieży” oraz „Polska i Europa w eseistyce Czesława Miłosza”
  • gra biznesowa – „Stereotypy niemiecko-polskie” i „Stereotypy Ukrainy i Ukraińca w polskiej literaturze XIX i XX wieku oraz w narodowej świadomości”
  • gra biznesowa – „Otium kultura wypoczynku w starożytnym Rzymie” i „Utopia mit czy marzenie? Wizja społeczeństwa utopijnego w twórczości wybranych autorów”
  • zabawa menedżerska : „Duszpasterstwo Wojska Polskiego” i „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki”