Scenki komunikacyjne – tezy do pracy zaliczeniowej


Potwierdzamy iż na programie Andragogika i Gry Doświadczalne polecamy następujące problemy do superwizji końcowej:

  • symulacja decyzyjna – „Spojrzenie Europejek na Afrykę” oraz „Renesansowa koncepcja człowieka na przykładzie Trenów Jana Kochanowskiego”
  • zabawa słownikowa : „Atrakcyjność turystyczna Estonii” i „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia”
  • gra językowa : „Metody pomiarów parametrów matrycowych detektorów podczerwieni” oraz Symulacje Szkoleniowe i „Walory krajoznawcze Białowieży”
  • zabawa biznesowa – „Rola mass mediów w kreowaniu wizerunku społecznego” i „Recepcja dzieł Eliota w Polsce w latach 1945-1985”
  • zabawa językowa – „Twórczość Ivo Andricia” i „Gnieźnieńska prasa drukowana a kampanie wyborcze w 2006 r.”
  • symulacja decyzyjna : „Rozwój miasta Gniezna i powiatu Gnieźnieńskiego w turystyce” i „”Łuk” Juliusza Kadena Bandrewskiego – powieść kobieca?”
  • symulacja decyzyjna – „Sytuacja osób niepełnosprawnych w Polsce ( na przykladzie województwa wielkopolskiego)” i „Wizerunek kobiet, mężczyzn i dziecka we współczesnej, polskiej reklamie telewizyjnej ”
  • gra strategiczna – „Polityka religijna Konstantyna Wielkiego” i „Ocena aktywności fizycznej młodzieży z Radzynia Podlaskiego i Lublina na tle zaleceń prozdrowotnych”
  • zabawa strategiczna – „Obserwacja powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego” i „Upadek mieszczaństwa w prozie Tomasza Manna na podstawie powieści Buddenbrookowie ”