Scenki komunikacyjne – materiały do pracy magisterskiej


Ogłaszamy iż na kursie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Umiejętnościowe akceptujemy poniższe zagadnienia do superwizji końcowej:

  • zabawa słownikowa – „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu” i „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej”
  • gra zespołowa : „Pisarze niemieccy w okresie Trzeciej Rzeszy” i „Bohaterowie bajek w bułgarskim i ukraińskim folklorze”
  • zabawa lingwistyczna : „Prawo do ochrony życia w Polsce na tle europejskim” i Gry Negocjacyjne W IT oraz „Obraz Albanii w dzielach Ismaile Kadare – próba nawiązania dialogu ze światem”
  • zabawa lingwistyczna : „Kobiety w epoce elżbietańskiej” i „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej”
  • gra lingwistyczna – „Automatyzacja procesu wyznaczania parametrów wiązki laserowej według normy PN-EN ISO 11146” i „Pojęcie piękna u pierwszych autorów antycznych i wczesnośredniowiecznych”
  • zabawa menedżerska : „Kobieta, mężczyzna i płeć w twórczości Pedro Almodóvara” oraz „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na studium przypadku Przeglądu Gnieźnieńskiego”
  • zabawa strategiczna – „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na studium przypadku II cz. Dziadów)” i „Wizerunek współczesnego kina kung fu. Na studium przypadku filmów z Brucem Lee, Jackiem Chanem i Jetem Li”
  • zabawa zespołowa : „Obraz współczesnej młodzieży polskiej i japońskiej na podstawie obserwowanych filmów” oraz „Szaleństwo w świadomości społecznej. Wykluczenie i marginalizacja osób chorych psychicznie”
  • symulacja słownikowa – „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi” i „Mechanizmy reklamy. Synteza zjawisk hiperbolizacji, personifikacji i reizacji w reklamowych przekazach audiowizualnych na tle współczesnej refleksji nad społeczeństwem masowym”